Greseli care costa mai mult decat campaniile

In lumea marketingului digital si al multor domenii de activitate, exista decizii bune si decizii mai putin bune. In acelasi timp, exista pierderi minore si pierderi care pot pune in pericol intreaga activitate de promovare sau, mai rau, intregul business.

Nu trebuie sa ai o campanie esuata ca sa pierzi mult, ci e suficient sa existe niste abateri strategice sau operationale, care sa-ti compromita toate eforturile. Efectele lor se pot acumula, iar acest lucru iti poate afecta semnificativ imaginea si pozitia brandului. Ca sa eviti astfel de probleme, poti colabora cu o agentie servicii seo ca a noastra, pentru sprijin si ghidare.

Un lucru foarte interesant si ironic, in acelasi timp, este ca toate problemele pot fi evitate destul de usor. Practic, un plan clar, o executie disciplinata si o intelegere profunda a mediului digital, te pot ajuta sa eviti atat pierderile financiare, cat si blocajele care te impiedica sa-ti cresti afacerea.

 

Abordare haotica a promovarii

Ceea ce antreprenorii fac adesea gresit, este sa „faca marketing” doar pentru ca asa fac toti competitorii lor sau, pur si simplu, pentru ca „asa se face astazi”. Aceasta mentalitate, poate duce la situatia in care toate activitatile de promovare se fac haotic, fara sa existe neaparat un plan. Intr-un asemenea context, o agentie marketing online poate fi partenerul potrivit.

Specialistii ofera atat servicii profesionale, cat si mai multa claritate in alegeri. In plus, ei ajuta brandurile sa-si stabileasca niste obiective concrete, astfel incat campaniile lor sa nu devina actiuni izolate, fara legatura intre ele si fara sa genereze rezultate pozitive.

Daca nu ai o abordare strategica asupra marketingului, te poti confrunta cu niste consecinte precum:

  1. Bugete risipite
  2. Mesaje lipsite de coerenta
  3. Pierderea increderii in eficienta tehnicilor
  4. Imposibilitatea de a masura performanta

Lipsa de viziune, poate duce la multe cheltuieli inutile care ar fi putut fi evitate. In acelasi timp, poate duce si la rezultate slabe, chiar daca tacticile au fost corect implementate. La Agentie SEO Bucuresti, nu lasam brandurile sa se confrunte cu astfel de situatii, ci le sprijinim prin servicii de calitate. Oferim preturi seo corecte si sanse reale de crestere durabila.

 

Neglijarea optimizarii

Orice afacere care vrea sa se extinda in mediul online, are nevoie si de un site web bine pus la punct. Asta inseamna ca el trebuie sa fie rapid, structurat, intuitiv si usor de navigat. Practic, sa fie optimizat astfel incat motoarele de cautare sa-l pozitioneze cat mai sus in rezultatele cautarilor.

In momentul in care este neglijat acest aspect, pot aparea multe probleme care sa compromita performanta site-ului:

  • Viteza de incarcare lenta
  • Traseu de navigare confuz
  • Lipsa credibilitatii
  • Continut care nu atrage si nu convinge

Motoarele de cautare, precum Google, penalizeaza site-urile lente si dificil de parcurs, considerandu-le nepotrivite pentru vizitatori. Pentru evitarea penalizarilor si scaderii in vizibilitate, este necesara identificarea problemelor tehnice si de continut, rezolvarea lor si optimizarea continua.

Multi utilizatori, acceseaza website-urile de pe telefonul mobil, drept pentru care acestea trebuie sa fie adaptate acestor dispozitive. In acelasi timp, ei le pot parasi foarte rapid daca nu se incarca in cateva secunde. Toate acestea, pot fi rezolvate prin aplicarea unor tehnici specifice, intr-un mod care sa aduca rezultate bune.

 

Decizii care nu se bazeaza pe date

In marketing, nu poti lua decizii la intamplare sau bazate pe intuitie. Totul trebuie sa fie facut pe baza unor date reale. Daca investesti in campanii fara un sistem clar de raportare sau fara analize, nu vei putea sti ce anume functioneaza si ce nu.

In timp, intri intr-un cerc vicios in care bugetul se risipeste pe actiuni care par sa mearga bine, dar in realitate, ele nu se concretizeaza in crestere reala. Exista niste semne clare care demonstreaza ca nu exista un sistem solid de masurare a datelor. Iata care sunt acestea:

Semne Detalii
Se urmaresc cifre de tip vanity Like-uri si impresii in loc de lead-uri calificate si conversii
Alocarea bugetului se face fara testare si validare Impartirea se face in functie de instinct sau preferinte
Nu exista un dashboard cu indicatori relevanti Nu se utilizeaza platforme care sa arate evolutia campaniilor si indicatorilor

Abordarea sanatoasa si castigatoare, este cea care prioritizeaza definirea unor indicatori relevanti pentru fiecare tip de campanie si masurarea lor cu instrumentele potrivite. De asemenea, ea presupune si evaluarea lor continua pentru identificarea zonelor cu potential de evolutie si a celor care pot trage campania in jos.

 

O greseala in plus, o oportunitate in minus

Greselile in promovare, nu inseamna doar pierderi de buget sau scaderea eficientei, ci si pierderi de oportunitati. O campanie esuata sau un site neoptimizat, iti pot afecta inclusiv reputatia de brand in online si increderea clientilor.

Poti colabora cu specialisti in domeniu ca sa eviti astfel de efecte si sa nu-ti compromiti eforturile de marketing. Chiar daca procesul in sine impune mai multe etapa si mai multa atentie de acordat, rezultatele vor fi pe masura si investitia ta va merita.

CYLEX
Trustpilot